§1. Prawo do odstąpienia od umowy
1 Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
2 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik), wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy.
3 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji, wysyłając jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres:frajdoland@gmail.com.
§2. Skutki odstąpienia od umowy
1 W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).
2 Zwrot płatności nastąpi nie później niż 30 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu lub dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które nastąpi wcześniej.
3 Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób – w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat związanych z tym zwrotem.
4 Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (np. koszt przesyłki zwrotnej).
5 Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.
§3Zwrot towaru
1 Zwracany produkt należy odesłać niezwłocznie, jednak nie później niż 30 dni od dnia, w którym Konsument poinformował o odstąpieniu od umowy, na adres sklepu:
Henryka Rodakowskiego 3/16
2 Zaleca się, aby do zwrotu dołączyć:
-dowód zakupu (paragon/faktura),
-wypełniony formularz odstąpienia od umowy (nie jest obowiązkowy, ale ułatwia obsługę zwrotu).
§4. Ograniczenia prawa do odstąpienia
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
1 o dostarczenie towarów wykonanych według specyfikacji Konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
2 o dostarczenie towarów zapieczętowanych, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
3 o dostarczenie towarów, które po dostarczeniu zostały w sposób nierozerwalny połączone z innymi przedmiotami.